Logo serwisu GothicGame - Informacje o grach z serii Gothic

Karaiby to tłumaczenie moda Karibik autorstwa niemieckiego moddera Kurzera, dokonane przez Quascha z pomocą członków Drużyny Spolszczenia. Historia: Naszym bohaterem jest pewien mieszczanin z Khorinis. Sytuacja tam zaostrza się z dnia na dzień, dlatego postanawia on opuścić wyspę. Zamierza udać się na kontynent, spodziewając się przy tym lepszego życia. Często przyglądał się portowi, jak piraci trzymają się małej plaży i prowadzą handel z osiad- łymi mieszkańcami. W ten sposób nasz bohater pewnego dnia bierze trochę prowiantu, swój kij i wypływa. W końcu o zmierzchu pojawił się na horyzoncie mały okręt. Nasz bohater rozpoznaje flagę piracką, w którą powiewał wiatr: "Tak, to muszą być piraci!". I tak też właśnie było. Sakiewka ze złotem zmieniła swojego właściciela, rozpoczęła się podróż. Dlaczego pirat chce tak mało za przeprawę, skoro opiekuje się naszymi chłopcami? Naiwny bohater oczywiście o tym nie wie, ale patrząc wstecz na pewno będzie żałować. Podczas przeprawy stara się dokładniej poznać pirata. Nazywa się Jack... Jack? Nasz bohater już gdzieś słyszał to imię... ale gdzie? Po pewnym czasie zapomina o swoich myślach i zasypia.

Po straszliwym krzyku nasz bohater wreszcie budzi się w przedpołudnie. "Wstawać! Jesteśmy!", krzyknął mu Jack do ucha. Pełen oczekiwań nasz bohater wzniósł się, wyskoczył z łodzi i gnał do plaży przez ostatnie kilka metrów wody. Z każdym krokiem było coraz bardziej jasne, że to nie może być kontynent. Wręcz przeciwnie, wyspa ta nie była jakoś szczególnie duża. Zastanowiło to naszego bohatera; popędził do Jacka i mu o tym powiedział... Co się teraz stanie? Znajdź to w modyfikacji i napisz swoją własną historię!

Cechy modyfikacji Karibik:

* 58 zadań
* wiele nowych przedmiotów
* Intro i Extro
* Ukryte Eastereggi
* 8-10 godzin czasu gry
* pełny dubbing(po niemiecku rzecz jasna)
* dużo nowych, technicznych nowości
* niesamowicie dużo zmienionych potworów
* system respawnu
* pięć małych światów(z tego 4 kompletnie nowe)
* niesamowicie dużo(również ukrytych) zadań pobocznych
* nowe talenty myśliwskie(np. pozyskiwanie jaj żołwi)
* żółwie
* 31 istotnych postaci fabularnych(łącznie jest ich około 100)
* nowa, bogata historia niezwiązana z Gothikiem 2
* 7 nowych hełmów/nakryć głowy
* nowe pancerze, dużo nowych tekstur Siła, zręczność i walka kosztują znowu 1:1, tak jak w oryginalnym Gothiku II Poprawiony na nowo i zrównoważony system alchemii, który jest atrakcyjniejszy od oryginału

Tagi: