Około dwa tygodnie temu miała miejsce premiera modyfikacji do Gothic II: Noc Kruka o nazwie „Soper Machinima Mod”. Jej zadaniem jest znaczne ułatwienie kręcenia filmów w grze Gothic i co za tym idzie rozwój machinimy i innej twórczości. Paczka do pobrania dosyć sporo waży bo ponad 3GB, ale moim zdaniem jest warto ją pobrać.
Zawarte w niej zostały wszelkie potrzebne patche optymalizujące grę, Erol’s Machinima Mod i przede wszystkim nowe tekstury, modele, skrypty i animacje. Dostępnych jest wiele światów. Została ona stworzona przez jednych z najlepszych polskich machinimerów, m.in. Milo i Zakona. W dodatku ma być ciągle rozwijana. Wczoraj został opublikowany patch 1.04. Nie jest to wersja dla standardowych graczy (zostały, bądź zostaną usunięte elementy fabularne). Osobiście nadal nie mogę uwierzyć w to, że ktoś był w stanie coś takiego stworzyć. To się nazywa miłość do gry. I właśnie dzięki takim ludziom społeczność jest w stanie się rozrastać.
Po pobraniu i rozpakowaniu znajdziemy 4 pliki PDF, dotyczące nowych animacji, potworów, przedmiotów i kodów insert. W tym samym folderze znajdują się dwie ikony do uruchomienia gry – czerwona to wersja z DirectX 11 (dla niewtajemniczonych, jest to modyfikacja graficzna upiększająca grę) i niebieska standardowa wersja gry. Modyfikacja została omówiona na Streamie, którego zapis został umieszczony poniżej. Materiał trwa około 1 godzinę i 45 minut, ale zainteresowanym polecam obejrzeć. Linki do pobrania modyfikacji oraz patcha zamieściłem poniżej filmu.
Pobierz wersję 1.03p
Pobierz patch 1.04p
Około dwa tygodnie temu miała miejsce premiera modyfikacji do Gothic II: Noc Kruka o nazwie „Soper Machinima Mod”. Jej zadaniem jest znaczne ułatwienie kręcenia filmów w grze Gothic i co za tym idzie rozwój machinimy i innej twórczości. Paczka do pobrania dosyć sporo waży bo ponad 3GB, ale moim zdaniem jest warto ją pobrać. Około dwa tygodnie temu miała miejsce premiera modyfikacji do Gothic II: Noc Kruka o nazwie „Soper Machinima Mod”. Jej zadaniem jest znaczne ułatwienie kręcenia filmów w grze Gothic i co za tym idzie rozwój machinimy i innej twórczości. Paczka do pobrania dosyć sporo waży bo ponad 3GB, ale moim zdaniem jest warto ją pobrać. Około dwa tygodnie temu miała miejsce premiera modyfikacji do Gothic II: Noc Kruka o nazwie „Soper Machinima Mod”. Jej zadaniem jest znaczne ułatwienie kręcenia filmów w grze Gothic i co za tym idzie rozwój machinimy i innej twórczości. Paczka do pobrania dosyć sporo waży bo ponad 3GB, ale moim zdaniem jest warto ją pobrać.