Gothic II: The Returning

Informacje o modyfikacji:

  • Część sagi: Gothic II: Noc Kruka
  • Kraj: Rosja Polska flaga
  • Premiera: 2008 Polska flaga
  • Premiera polskiej wersji: 2013 Polska flaga
  • Autorzy: GAV, Trazege Polska flaga
  • Autorzy spolszczenia: DreamVader Polska flaga
  • Dubbing: Rosyjski Polska flaga
  • Aktualna wersja: ReBalance 2.1 + Patch 1.3.1 Polska flagaPolska flaga

 


Opis modyfikacji:

The Returning stanowi absolutnie najlepsze rozwiązanie dla tych graczy, którzy ponownie chcą pograć Bezimiennym w dobrze znanej historii z Gothica II i Nocy Kruka, ale poszerzonej o nowe wątki. Powrót dodaje całą masę nowości na wielu płaszczyznach podstawowej wersji. Mod zawiera nowe gildie (Bractwo, Magowie Wody, Nekromanci), obozy, bohaterów (całkiem nowych jak i postaci z jedynki, które nie pojawiły się w Nocy Kruka), potwory, a także lokacje. Standardowo pojawia się masa nowych przedmiotów, broni, czarów i pancerzy, a nawet dodatkowy rozdział opowieści. Zmiany dotknęły też systemu rozwoju bohatera dzięki nowym umiejętnościom. Teraz możemy szkolić się też między innymi w retoryce, inteligencji czy wytrzymałości. The Returning to największy mod do Gothic II: Noc Kruka. Wszystko wymienione powyżej, a także około 200 nowych zadań i zatrzęsienie innych drobnych zmian może robić wrażenie.

Źródło opisu: Gry-Online.pl

Instalacja:

Uruchamiamy pliki w określonej kolejności, za każdym razem podając folder w którym zainstalowaliśmy podstawową wersję Nocy Kruka. Zaczynamy od pliku Full_Pack_ReBalance_SnC_v2.exe, następnie Spolszczenie_Returning.exe, a na koniec Patch_1.2_PL.exe. Podczas instalacji mamy do wyboru kilka wersji modyfikacji, polecamy wybrać ReBalance 2.1.

 


Główne Gildie:

Strażnik–> Paladyn
Najemnik–> Łowca Smoków
Now. Ognia–> Mag Ognia
Now. Wody–> Mag Wody
Now. Ciemności–> Nekromanta
Now. w Bractwie–> Strażnik Bractwa/Guru

Można dołączyć tylko do jednej głównej gildii

 


Dodatkowe Gildie:

  • Wodny Krąg
  • Piraci
  • Gildia Zabójców
  • Gildia Złodziei
  • Gildia Kupców
  • Opiekunowie
  • Myśliwi

W gildiach dodatkowych nie ma ograniczeń i można przynależeć do wszystkich gildii.

Każda gildia główna ma swoje cechy i inne style, także warto się zastanowić kim się chce grać.
Będąc w np. Straży nie możesz dołączyć do żadnej innej gildii głównej jedynie Gildie dodatkowe stoją przed tobą otworem.

 


Nowe rozwiązania w modzie:

  • Został do gry wprowadzony pasek wytrzymałości jak było w G3
  • W grze możemy zdobyć a’la śpiwór,dzięki któremu możemy spać wszędzie

 


Zostały dodane nowe umiejętności m.in.:

  • Demonologia
  • Inteligencja
  • Wytrzymałość
  • Sakta Nomen
  • Wyrób Strzał
  • Retoryka
  • Wydobycie Rudy i inne

 


W grze jest dużo nowych światów i miejsc:

  • Ok 20 nowych lokacji
  • Fort Azgan
  • Stara Kopalnia
  • Wolna Kopalnia
  • Dolina Cieni
  • Świątynia Śniącego
  • Obóz Bractwa
  • Opuszczona Kopalnia
  • Wieża Mgieł
  • Cmentarzysko Orków
  • Wyspa Etlu

 


W grze jest dużo nowych światów i miejsc:

  • Strzała Śmierci
  • Włócznia Ciemności
  • Fala Śmierci Uriziela
  • I inne

 


Kolory na zwojach/runach dzięki którym wiemy do którego kręgu one przynależą:

  • Czerwony należy do Magów Ognia
  • Niebieski należy do Magów Wody
  • Zielony należy do Bractwa
  • Fioletowy należy do Nekromantów

 


Wiele nowych Przedmiotów:

  • Nowe bronie np.
    • Kostur Cienia
    • Nomad
    • Siekacz
    • Gwiazda Nocy
    • UluMulu
    • Żądło Skorpiona
    • Uriziel
    • Tancerz Śmierci
    • Przeklęty Miecz
    • Mroczny Łowca
    • Katana
    • Szpada Abigayl
    • Magiczna Runa Mocy
    • Miecz Sentenzy
    • I wiele wiele innych
  • Nowe pancerze:
    • Kilka Zbroi z Bractwa
    • Zbroje Nekromantów
    • Zbroje z rudy
    • Błogosławione zbroje palladyna
    • Zbroje szkodnika
    • Przerobiona zbroja bandyty
    • Szata Adepta Chaosu
    • Szata Adepta Ognia
    • Szata Adepta Kamienia
    • Szata Adepta Wody
    • Szaty Opiekuna:wody,ognia,kamienia,chaosu
    • Pancerz Gomeza
    • Zbroja Nowicjusza
    • Przepaska Nowicjusza
    • i inne

 


Nowe potwory w tym:

  • Leśne Gobliny
  • Upadły Rycerz
  • Zombie Gomez
  • Trujący Krwiopijca
  • Zombie Strażnik
  • Upadły Palladyn
  • Zombie strażnik świątynny
  • Szkielet Kopacz
  • Demonikon
  • Opiekun Xardasa
  • Demoniczny Szkielet
  • Różnego rodzaju bossy za których pokonanie dostajemy punkty nauki i dużo expa

 


Nowe przydatne rozwiązania przy pancerzach:

  • Pancerze możemy przekuwać do 5razy z każdym przekuciem wzrasta ich skuteczność w obronie naszego bohatera – oczywiście tego trzeba się nauczyć u różnych kowali. Przykładowo:
    • Przekuwania zbroi związanych z najemnikami – Benet
    • Przekuwanie zbroi związanych ze strażą – Mortis
      Przekuwanie zbroi wodnego kręgu tylko po dołączeniu do wodnego kręgu i podczas inicjacji w karczmie – wypytanie o wszystko Laresa który ze zbroją odeśle nas do Carla

 


Zwiększone zdobywane doświadczenie:

 


Zwiększona trudność w stosunku do Nocy Kruka:

 


Możliwe do wyboru poziomy trudności:

  • Łatwy
  • Normalny
  • Trudny
  • Bardzo trudny

Wyboru możemy dokonać podczas rozmowy początkowej z Xardasem

 


Gdy chcemy trenować jakąś umiejętność np.

Broń Jednoręczną musimy płacić za każdy trening zależnie od poziomu rozwinięcia umiejętności

 


Pomniejsze zmiany w grze:

  • Bandyci zamiast skórzanych zbroi mają lekką zbroję bandyty
  • Książę demonów ma taki złotawy kolor
  • Feodaron nosi teraz miano Czerwonego Smoka
  • Xardas używa czaru Krzyk Umarłych
  • Poszukiwacze używają czaru Włócznia Ciemności
  • Zamiast orka zwiadowcy w zadaniu od Harada pojawia się ork bandyta
  • Bezimienny ma inne ubranie początkowe
  • Na wyspie Irdorath zamiast jaskiniowego trolla jest czarny troll
  • Magowie wody używają czarów związanych z tym żywiołem
  • Magowie ognia używają czarów związanych ze swoim żywiołem
  • Został dodany teren za palisadą orków

 


Jest dużo nowych NPC np.:

  • Asmal
  • Gallahad
  • Dagoth
  • Demos
  • Nigiel
  • Wakon
  • Stonnos
  • Abigayl
  • Drax
  • Duch Gomeza
  • Gravo
  • Aleph
  • Narus
  • Farion
  • I wielu wielu innych

 


Oto jakich orków można spotkać w grze:

  • Ork Bandyta
  • Ork Zwiadowca
  • Ork Myśliwy
  • Ork Wojownik
  • Ork Kusznik
  • Ork Szaman
  • Ork Wojownik Elita
  • Ork Kusznik Elita
  • Czarny Ork
  • Czarny Ork Elita
  • Ork Dowódca
  • Ork Pułkownik