Premiera modyfikacji Przebudzenie

Wczoraj miała miejsce premiera polskiej modyfikacji do Gothic II: Noc Kruka pt. „Przebudzenie”.

Nad Górniczą Doliną zawisło ogromne niebezpieczeństwo. Niespodziewanie do jej brzegów przybiły orkowe drakkary i wyspę zalały wrogie Klany orków z Nordmaru, które nie myślały dotrzymać warunków umowy pomiędzy Ur-Koshem a Lordem Hagenem.

Tum-Arh, opętany żądzą władzy Najwyższy Szaman Rady Pięciu Klanów, zamierza zrealizować swój plan otwierając Świątynię Śniącego i wykorzystać ogromne pokłady ‚uśpionej’ energii… Czym może się to zakończyć – doskonale wie Ur-Shak, który z garstką orków staje na jej straży. A gdy tylko kwestią czasu jest złamanie Pieczęci Milczenia, postanawia sprowadzić na pomoc ‚Człowiek o łagodny głos’ wraz z jego przyjaciółmi. Orkowa magia zdalnej teleportacji, nie do końca bezpieczna, sprowadza Bezimiennego do Górniczej Doliny.

A sytuacja jest naprawdę nieciekawa… Na zamku nadal przebywa Arto wraz ze swoimi ludźmi, a jego stosunki z Ashganem są bardzo napięte. Pojawienie się Thorusa na czele oddziału Najemników Orków tylko skomplikuje wszystko. Dostawa rudy na kontynent obudziła apetyt na łatwy zysk… Niespodziewanie pojawiają się w GD przedstawiciele Kompanii Górniczej i Zamorskiej Gildii Araxos. Rozpoczyna się bezlitosna walka o wpływy, złoto i kopalnie. Wszystkiemu będą się przyglądać Paladyni na czele z Ingmarem, który nie do końca pogodził się z decyzją Lorda Hagena.

Orkowie z Nordmaru, łasi na łupy i niewolników, próbują przemocą i rabunkową eksploatacją zagarnąć wszystkie bogactwa Górniczej Doliny. Są silni lecz w ślad za nimi przybywają do Doliny Nordmarczycy pod wodzą Askvida, którym przyświeca tylko jeden cel – zemsta, którą poprzysięgli po zniszczeniu ich rodzinnej osady.

W GD pojawiają się także Czarni Magowie z Nowego Czarnego Zakonu, zwanego Zakonem Czaszki. Podejmują oni poszukiwania pewnego artefaktu powiązanego z Xardasem. Ich tropem podąża Zakon Ocalenia, tajemnicza organizacja Magów z kontynentu.

Bezimienny będzie miał pełne ręce roboty – przemierzy zniszczone wojną, pełne potworów i innych niebezpieczeństw ziemie Górniczej Doliny, by po raz kolejny wypełnić swoje Przeznaczenie.


Przebudzenie – Cechy modyfikacji:

*Czas akcji – tuż po zakończeniu historii w „Przeznaczenie – Epilog”
*ok 160 NPC (ludzie i imienni orkowie)
*czas rozgrywki – 40/50h
*60 zadań

Lokacje:

*Górnicza Dolina
*Wolna Kopalnia
*Opuszczona Kopalnia
*Cmentarzysko Orków

 

Występujące frakcje i ugrupowania:

*Ludzie Arto
*Ludzie Asghana
*Najemnicy Orków pod wodzą Thorusa
*Zakon Ocalenia (magowie)
*Paladyni
*Maruderzy i uciekinierzy
*Niewolnicy Orków
*Nordmarczycy
*Kompania Górnicza
*Łowcy Smoków
*Ludzie Magnata
*Zamorska Gildia Araxos
*Bandyci
*Nowy Czarny Zakon
*Klan Jaszczuroludzi
*Frakcja Netbeka
*Druidzi


Wpis został skopiowany z Forum Drużyny Spolszczenia (w większej części)
Oryginalny temat: http://druzynaspolszczenia.pl/showthread.php?tid=933

Przebudzenie Przebudzenie Przebudzenie Przebudzenie Przebudzenie Przebudzenie Przebudzenie Przebudzenie. Przebudzenie Przebudzenie Przebudzenie Przebudzenie Przebudzenie Przebudzenie Przebudzenie