Ponad miesiąc temu miała miejsce premiera modyfikacji "Korzenie Zła" do Gothic II: Noc Kruka, stworzonej przez Destiny Team. Jest to trzecia z kolei część do Przeznaczenia będąca kontynuacją przygód Bezimiennego, tym razem rozgrywająca się w Dolnie Przodków.
W Dolinie pojawia się tajemniczy artefakt, który zaburza czasoprzestrzeń i Bezimienny Bohater nagle staje przy wejściu do Doliny, równocześnie jednak pozostając na "Esmeraldzie". Tym razem musi nie tylko uporać się z problemami, jakie artefakt i jego tajemniczy właściciele stwarzają dla całej wyspy, ale i walczyć o integralność własnej osoby.
Magiczne sprawy Universum przeplatają się z codziennością Doliny i jej mieszkańcami, a Bezimienny będzie musiał ich wspomóc, ryzykując życiem w sprawach prostych i skomplikowanych, tajemniczych i ponurych, a czasem zabawnych.
Będzie musiał stawić czoło nie tylko wrogom, ale nawet tym, których do tej pory uważał za swoich sojuszników.
Spotkamy mnóstwo pięknych dziewcząt, będzie i radość, i smutek, karkołomne zwroty akcji i pełne zadumy rozważania nad istotą świata.
Będzie jak zwykle spora dawka humoru i brawurowych dialogów oraz e.e. w naszym typowym stylu.
Zobaczymy wielu znajomych z poprzednich części, ale poznamy także liczne nowe, wielowymiarowe postacie.
Spotkamy także tych, których wydawać by się mogło, że już nigdy nie spotkamy...
Pojawią się nowe bronie, pancerze i stroje, nowe zaklęcia i nowi, nie widziani dotąd w grze przeciwnicy i potwory oraz miejsca pokazane z zupełnie nowej perspektywy.
Po raz kolejny gracz zostanie przykuty do monitora na co najmniej 40 godzin, wykonując 35 zadań plus zadania specjalne i bonusowe.
Opis pochodzi ze strony Drużyny Spolszczenia
Oprócz Obozu Myśliwych w grze gracz spotka:
- Zgromadzenie w Wieży Starca
- nową Bandę
- Osadników w obozie Przybyszów
- Królewskich Leśników
- Robina i jego przyjaciół
- Nocnych Łowców
- Farmerów
- Poszukiwaczy Artefaktów
- Niezłomnych