Magical Inquisition Team właśnie opublikował swoją modyfikację do Gothic II: Noc Kruka pt. "Klasztor".
Na małą wysepkę pośrodku oceanu, na której znajduje się stary Klasztor, przybywa młody Inkwizytor - Baltasar. Wezwany, w niezwykle tajemniczym i rozpaczliwym liście od Neberona pojawia się, by wspomóc przyjaciela swojego ojca... Audiencja u Opata jest niezwykle trudna, a ciąg dziwnych zdarzeń coraz bardziej komplikuje sytuację i zagraża Inkwizytorowi - ten nie ma już wyjścia! Musi znaleźć sprzymierzeńców, rozwikłać tajemnicę wyspy i ujść z życiem z zastawionej na niego pułapki.
Modyfikacja stworzona przez Magical Inquisition Team, z założenia jest kryminałem w dusznym i mrocznym klimacie uniwersum Gothica.
Na małą wysepkę pośrodku oceanu, na której znajduje się stary Klasztor, przybywa młody Inkwizytor - Baltasar. Wezwany, w niezwykle tajemniczym i rozpaczliwym liście od Neberona pojawia się, by wspomóc przyjaciela swojego ojca... Audiencja u Opata jest niezwykle trudna, a ciąg dziwnych zdarzeń coraz bardziej komplikuje sytuację i zagraża Inkwizytorowi - ten nie ma już wyjścia! Musi znaleźć sprzymierzeńców, rozwikłać tajemnicę wyspy i ujść z życiem z zastawionej na niego pułapki. Modyfikacja stworzona przez Magical Inquisition Team, z założenia jest kryminałem w dusznym i mrocznym klimacie uniwersum Gothica. Na małą wysepkę pośrodku oceanu, na której znajduje się stary
Klasztor
przybywa młody Inkwizytor - Baltasar. Wezwany, w niezwykle tajemniczym i rozpaczliwym liście od Neberona pojawia się, by wspomóc przyjaciela swojego ojca... Audiencja u Opata jest niezwykle trudna, a ciąg dziwnych zdarzeń coraz bardziej komplikuje sytuację i zagraża Inkwizytorowi - ten nie ma już wyjścia! Musi znaleźć sprzymierzeńców, rozwikłać tajemnicę wyspy i ujść z życiem z zastawionej na niego pułapki. Modyfikacja stworzona przez Magical Inquisition Team, z założenia jest kryminałem w dusznym i mrocznym klimacie uniwersum Gothica.Na małą wysepkę pośrodku oceanu, na której znajduje się stary Klasztor, przybywa młody Inkwizytor - Baltasar. Wezwany, w niezwykle tajemniczym i rozpaczliwym liście od Neberona pojawia się, by wspomóc przyjaciela swojego ojca... Audiencja u Opata jest niezwykle trudna, a ciąg dziwnych zdarzeń coraz bardziej komplikuje sytuację i zagraża Inkwizytorowi - ten nie ma już wyjścia! Musi znaleźć sprzymierzeńców, rozwikłać tajemnicę wyspy i ujść z życiem z zastawionej na niego pułapki.